Згинання пластиків

Все частіше замовники POS матеріалів прагнуть отримати зручний, простий, але у той же час ефектний продукт. Гравітаційні дисплеї цілком відповідають цим вимогам. Це своєрідний контейнер у який компактно закладено товар. Коли покупець бере нижню одиницю товару, то чергова одиниця просувається ближче за рахунок власної ваги та під дією сили тяжіння. Простота подачі товару за рахунок …
Стопери – один з найбільш розповсюджених POS матеріалів, що поряд з шелфтокерами завжди привертав увагу покупців, та був базовою основою наповнення місць продажу рекламними матеріалами. Існує достатньо велика кількість різновидів стоперів. Пропонуємо розглянути матеріали для найбільш розповсюджених типів. Треба відзначити, що класифікація стоперів доволі умовна. Стопери для зовнішнього використання (ларьки, ринки, вуличні холодильники). Основні вимоги …
Пластикові POS матеріали VS картонні POS матеріалиКожен, хто має відношення до POS матеріалів, неодноразово звертав увагу на пониклі та непривабливі стопери, що висять на вулиці, на пошкоджені і деформовані шелфтокери та цінники у магазині, на розмоклі ящики в холодильнику. Давайте розглянемо, що приховує дешевизна картонних POS матеріалів, яка так часто підкуповує. Розглянемо порівняльні характеристики картону …
Шелфтокер є одним з класичних та найбільш розповсюджених POS матеріалів. Вибір пластику для виготовлення цієї рекламної продукції залежить від ряду факторів: розмір виробу наявність згинів кількість наявність після друкарської обробки конструктив та конфігурація умови експлуатації бюджет Розглянемо найбільш розповсюджені матеріали. Кожен з них має свої плюси та мінуси. Полістирол На сьогодні для виготовлення шелфтокерів найчастіше …